Znaczenie logo dla wizualnej identyfikacji marki .
Projekt logo zawiera nazwę Mirai zapisaną za pomocą japońskich znaków. Prosta i elegancka koncepcja tego projektu ściśle odnosi się do strategii marki. Jest to przykład, jak ważne jest odpowiednie zaprojektowanie logo dla wizualnej identyfikacji marki.
Nowoczesne logo dla marki Mazda Mirai Motors z zachowaniem historycznego kapitału wizualnego.
Projekt logo marki Mazda Mirai Motors został zaprojektowany z zachowaniem historycznego kapitału wizualnego oraz nawiązaniem do pochodzenia firmy. Podstawowe kolory B&W oraz minimalistyczna stylistyka logo podkreślają nowoczesny design i cel, jaki stawia sobie marka Mazda Mirai Motors.
Projektowanie logo marki luksusowej.
Tworząc projekt logo dla prestiżowej marki motoryzacyjnej, koncentrowałem się na połączeniu elegancji i nowoczesności. Zestawienie czerni i bieli było kluczowe, aby podkreślić prestiż marki, a minimalizm i prostota projektu nadawały mu nowoczesnego charakteru. Wszystko to sprawia, że logo jest doskonałym odzwierciedleniem strategii tej luksusowej marki.

Zobacz kolejny projekt

Elzab
Marka Elzab jest szeroko znana na całym świecie jako producent urządzeń fiskalnych, drukarek i wag elektronicznych. Moja współpraca z tą marką polegała na odświeżeniu jej logo oraz opracowaniu nowej identyfikacji wizualnej oraz projektowaniu materiałów reklamowych.
Sieć punktów Lombard Kantor
Zająłem się kompleksowym projektem strony internetowej dla marki Lombard Kantor, specjalizującej się w obsłudze bezpiecznych transakcji walutowych zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm.
TUZ Ubezpieczenia
Moim zadaniem było stworzenie przejrzystego i czytelnego projektu graficznego, który zaprezentowałby ofertę ubezpieczeniową w sposób atrakcyjny dla odbiorców.
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu jest niezwykłą instytucją turystyczno-kulturalną, która jest jedną z największych atrakcji Śląska. Powstała ono z połączenia Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego "Guido", dotychczasowego Muzeum Górnictwa Węglowego oraz Sztolni Królowa Luiza.
Asalee
Miałem przyjemność zaprojektować identyfikację wizualną dla nowo wprowadzanej na rynek marki kosmetyków Asalee.
Madame Butterfly
Miałem przyjemność pracować nad projektami identyfikacji wizualnej dla nowej linii kosmetyków Madame Butterfly.
Weldteam Sklep
Zaprojektowałem rozbudowany sklep internetowy dla marki Weldteam, lidera w dostarczaniu rozwiązań i technologii spawalniczych.
Altera Porta
Współpraca z marką Altera Porta pozwoliła mi brać udział w tworzeniu nowej marki działającej w branży deweloperskiej od samego początku.
Oshesh
Marki Oshesh, specjalizuje się w wypieku pizzy według włoskiej receptury oraz przygotowaniu oryginalnego sushi.
KEI
Na zlecenie firmy KEI - Kultura, Edukacja, Informatyka - opracowałam strategię komunikacji wizualnej marki. W jednym spójnym obrazie firmy, musiałam zawrzeć szeroki zakres działalności i stworzyć komunikację wizualną marki jako szeroko rozumianego stowarzyszenia.
Powrót w górę