Prototypowałem logo dla nowych produktów kosmetycznych, które nawiązywało do naturalnego pochodzenia składników używanych w produkcji.
Postawiłem na minimalizm i proste, techniczne linie, aby podkreślić naturalność i wysoką jakość tych kosmetyków. Sygnet, który stworzyłem, komunikuje roślinne pochodzenie składników, co jest ważnym elementem marki tej firmy.
Minimalizm był głównym założeniem projektów identyfikacji wizualnej dla marki kosmetyków Asalee.
Białe tło odzwierciedla czystość produktów, a zielone logo komunikuje ich naturalne pochodzenie. Proste i przejrzyste projekty nawiązują do prostego składu kremów, których receptura nie zawiera ukrytych dodatków. Takie podejście do projektowania jest odzwierciedleniem obecnych trendów w grafice.
Zaprojektowałem opakowania kosmetyków Asalee tak, aby wyróżniały się na tle barwnej konkurencji na sklepowych półkach.
Pomimo pozornej transparentności identyfikacji wizualnej, te opakowania są bardziej widoczne wśród natłoku barw innych kosmetyków. Celem tej szaty graficznej było kontrastowanie z opakowaniami innych marek, co w tak wielkim kosmetycznym asortymencie jest niezwykle trudnym zadaniem, ale udało mi się to osiągnąć dzięki starannemu projektowaniu i dopracowaniu szczegółów.

Zobacz kolejny projekt

Revofund
Dla marki Revofund przygotowałem ofertę rebrandingu oraz zaprojektowałem elementy identyfikacji wizualnej, które podniosą jakość jej wizerunku.
Propoint
W ramach realizacji dla firmy Propoint, zajmującej się robotyką i automatyką przemysłową, miałem okazję przygotować elementy identyfikacji wizualnej marki.
Data Courage
Moje zadanie polegało na kompleksowym stworzeniu Key Visuala i projektu identyfikacji wizualnej dla marki Data Courage należącej do grupy Jet Global - lidera branży IT, oferującego najnowsze rozwiązania z szerokiego zakresu analiz biznesowych i raportowania i działającej na terenie ponad 30 krajów świata.
Okna Kraków
Dla firmy Okna Kraków, która oferuje sprzedaż oraz montaż stolarki okiennej, parapetów, rolet oraz drzwi i bram garażowych, zaprojektowałem logotyp oraz zrealizowałem projekty graficzne podstawowych elementów identyfikacji wizualnej marki.
Mazda
Projektowanie logo dla takiej marki jak Mazda Mirai Motors było wyzwaniem, ponieważ musiało ono odzwierciedlać spójny wizerunek znanej na całym świecie identyfikacji wizualnej japońskiego koncernu.
Pozytywna Kawka
Miałem przyjemność pracować nad projektem identyfikacji wizualnej dla kawiarni Pozytywna Kawka.
Altera Porta
Współpraca z marką Altera Porta pozwoliła mi brać udział w tworzeniu nowej marki działającej w branży deweloperskiej od samego początku.
Qalcwise
Jako grafik miałem przyjemność zrealizować projekt poligrafii dla marki Qalcwise, specjalizującej się w innowacyjnych rozwiązaniach z zakresu IT i będącej liderem w tej branży.
Oshesh
Marki Oshesh, specjalizuje się w wypieku pizzy według włoskiej receptury oraz przygotowaniu oryginalnego sushi.
Grupa Budowlana Ferryman
Miałem przyjemność przygotować projekty graficzne folderów, broszur oraz ulotek dla firmy Budowlanej Ferryman, zajmującej się nowoczesnym budownictwem mieszkaniowym i nie tylko.
Powrót w górę