Otrzymałem od Klienta w Briefie wszelkie dane techniczne produktu oraz jego nazwę, a także pełny opis targetu i przygotowaną strategię kampanii marketingowej.
Po wyczerpującej analizie przygotowałem w pierwszym etapie prac propozycje logo, które w założeniach miało mieć cechy wspólne z identyfikacją wizualną marki Virtual Technologies IT.
Stworzeniem kilka wersji logo dla nowej marki.
Projektowanie logo było początkiem całego procesu brandingowego, który miał na celu stworzenie spójnej i atrakcyjnej komunikacji wizualnej dla marki.
Zadbałem o to, by szata graficzna była ciekawa i czytelna.
Zamiast fotografii zdecydowałem się wykorzystać prostą ikonografię, rysunki opisujące działanie oraz zalety produktu. Wszystkie elementy identyfikacji wizualnej oraz indywidualne rysunki zostały przygotowane w brandowych kolorach spójnych z kolorystyką identyfikacji wizualnej producenta.
Tworzenie przyjaznych dla użytkownika instrukcji obsługi to moja specjalność.
Dzięki czytelnym grafikom i prostym opisom, moje instrukcje pomagają w zrozumieniu i obsłudze różnych technologicznych rozwiązań, zwłaszcza dla osób, które nie znają zagadnień IT. Wierzę, że przyjazne dla użytkownika instrukcje są niezbędnym elementem marketingowym, ponieważ mogą przekonać potencjalnych klientów do nabycia produktu.
Podczas budowania wizerunku marki Virtual Pass ważne było dla mnie proste i jasne komunikowanie rozwiązań, które mają przecież wpływ na bezpieczeństwo korzystania z sieci teleinformatycznych, przez które przekazuje się wrażliwe dane.
Dlatego też stworzyłem design, który umożliwi idealną komunikację we wszystkich elementach identyfikacji wizualnej marki Klienta.
W mojej pracy nad identyfikacją wizualną marki Virtual Pass Safety Token, postawiłem na minimalizm i prostotę.
Wszystkie projekty opierały się na białym tle, a kolory brandowe marki stanowiły dodatkowy element dekoracyjny. Dzięki temu, udało mi się umieścić więcej rysunków i form bez naruszania minimalistycznego designu. Wszystko po to, aby lepiej przedstawić zalety produktu i zachęcić do jego zakupu.

Zobacz kolejny projekt

Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu jest niezwykłą instytucją turystyczno-kulturalną, która jest jedną z największych atrakcji Śląska. Powstała ono z połączenia Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego "Guido", dotychczasowego Muzeum Górnictwa Węglowego oraz Sztolni Królowa Luiza.
Cybernuta
Stworzyłem identyfikację wizualną dla platformy edukacyjnej Cybernuta, która szybko stała się rozpoznawalna w przestrzeni publicznej i w Internecie.
Ministerstwo Gadżetów
Realizując projekt sklepu internetowego dla Ministerstwa Gadżetów, miałem na celu stworzenie przyjaznego i prostego w nawigacji miejsca, w którym klienci mogliby łatwo znaleźć nietuzinkowe, pomysłowe prezenty i upominki.
Atomed
Od wielu lat współpracuję z Poradnią Wielospecjalistyczną Atomed, której targetem są nie tylko pacjenci wymagający profesjonalnej opieki w chorobie, ale też osoby zdrowe, uprawiające czynnie różnego rodzaju sporty.
R11 Automation
Firma R11 Automation to specjaliści w zakresie instalacji elektrycznych oraz programowaniu sterowników PLC, działający nie tylko w Polsce, ale i za granicą.
Weldteam
Firma Weldteam jest europejskim liderem w branży spawalniczej, oferując najlepsze rozwiązania i technologie spawalnicze. Współpracuje ona z największymi światowymi markami z sektora przemysłu ciężkiego, dzięki czemu zdobyła zaufanie wielu klientów.
GT Auto Motors
Dla Klienta wykonałem szereg projektów, w tym reklamę wielkoformatową, banery reklamowe, oznakowanie floty oraz wizytówki i ulotki.
Elzab Care
Zakłady Urządzeń Komputerowych "ELZAB" to jeden z czołowych polskich producentów kas i drukarek fiskalnych.
Happy Time Centrum Turystyczno Rekreacyjne
Miałem przyjemność zapewnić stałą opiekę w zakresie projektowania identyfikacji wizualnej dla firmy Happy Time, zajmującej się organizacją obozów dla dzieci i młodzieży, nauką pływania oraz wyjazdami integracyjnymi i wycieczkami.
Oshesh
Marki Oshesh, specjalizuje się w wypieku pizzy według włoskiej receptury oraz przygotowaniu oryginalnego sushi.
Powrót w górę