Do realizacji tego projektu podchodziłem z dużym zaangażowaniem, aby uzyskać jak najlepszy efekt końcowy.
Wiedziałem, że złożona mapa strony to spore wyzwanie, dlatego też postawiłem na prostą nawigację, która pozwoli użytkownikom swobodnie poruszać się po stronie. Dzięki temu, udało mi się osiągnąć zamierzony cel i stworzyć stronę, która jest przejrzysta i łatwa w obsłudze.
Efektowna szata graficzna jest niezwykle ważnym elementem strony internetowej, szczególnie dla firm z branży spawalniczej, takiej jak Weldteam.
Dlatego też, przy projektowaniu strony tej marki, postawiłem na przejrzysty design w nowoczesnym wydaniu. Białe tło w sekcjach z dużą ilością treści, rozmieszczenie w kolumnach z ciekawą ikonografią oraz wyeksponowanie klikalnych buttonów sprawiły, że strona jest bardzo atrakcyjna i przyciąga uwagę odwiedzających. Aby nie zaburzać spójności marki, pozostawiłem szatę graficzną w podstawowych kolorach brandowych tej firmy. Dzięki temu, strona jest spójna z wizerunkiem marki i buduje jej profesjonalny wizerunek.
Projekt ten wymagał ode mnie dużej staranności i precyzji, ponieważ zależało mi na wykorzystaniu efektownych fotografii, które będą zachwycać użytkowników.
Podczas obróbki zdjęć, skupiłem się na dopasowaniu ich do stylu graficznego strony internetowej, aby całość prezentowała się spójnie i atrakcyjnie. Dzięki temu udało mi się uzyskać zamierzony efekt i stworzyć fotografie, które z pewnością zostaną zapamiętane przez odbiorców.

Zobacz kolejny projekt

Atomed
Od wielu lat współpracuję z Poradnią Wielospecjalistyczną Atomed, której targetem są nie tylko pacjenci wymagający profesjonalnej opieki w chorobie, ale też osoby zdrowe, uprawiające czynnie różnego rodzaju sporty.
Mazda
Projektowanie logo dla takiej marki jak Mazda Mirai Motors było wyzwaniem, ponieważ musiało ono odzwierciedlać spójny wizerunek znanej na całym świecie identyfikacji wizualnej japońskiego koncernu.
InterRisk
InterRisk to jedna z największych firm ubezpieczeniowych w Europie, oferująca szeroki wybór polis komunikacyjnych, ubezpieczeń na życie, szkolnych i zawodowych.
Aviva
Marka Aviva to uznana na świecie grupa ubezpieczeniowa notowana na giełdzie, która cieszy się dużą popularnością w Polsce.
GT Auto Motors
Dla Klienta wykonałem szereg projektów, w tym reklamę wielkoformatową, banery reklamowe, oznakowanie floty oraz wizytówki i ulotki.
KEI
Na zlecenie firmy KEI - Kultura, Edukacja, Informatyka - opracowałam strategię komunikacji wizualnej marki. W jednym spójnym obrazie firmy, musiałam zawrzeć szeroki zakres działalności i stworzyć komunikację wizualną marki jako szeroko rozumianego stowarzyszenia.
Altera Porta
Współpraca z marką Altera Porta pozwoliła mi brać udział w tworzeniu nowej marki działającej w branży deweloperskiej od samego początku.
Mercaton
Projektowałem rozbudowaną i funkcjonalną, responsywną stronę internetową dla marki Mercaton, alternatywnej spółki inwestycyjnej, której misją jest pomnażanie kapitału od Inwestorów poprzez lokowanie go w spółki z branż takich jak: recykling, gaming, FMCG i nowoczesne systemy wspierające przemysł.
Asalee
Miałem przyjemność zaprojektować identyfikację wizualną dla nowo wprowadzanej na rynek marki kosmetyków Asalee.
Heyoga
Jako grafik byłem od początku z marką Heyoga, odpowiadając za cały proces brandingowy.
Powrót w górę