Projektowanie identyfikacji wizualnej dla kancelarii prawnej wymaga doświadczenia i znajomości tej branży.
Dlatego postawiłem na czytelną symbolikę, prostą typografię oraz spokojną kolorystykę. Fundament, jakim jest logo marki, został stworzony z myślą o funkcjonowaniu w przestrzeni publicznej i na wszystkich elementach identyfikacji wizualnej.
W tej identyfikacji wizualnej postawiłem na odcienie zieleni, ponieważ jest to kolor nadziei i ma uspokajające działanie.
W środowisku prawniczym zieleń jest również kojarzona z adwokatami, ponieważ jest to kolor ich tog.
Zaprojektowałem identyfikację wizualną, która jest rozpoznawalna w mgnieniu oka.
Projekty ulotek i innych materiałów drukowanych są przejrzyste i podkreślają profesjonalizm oraz powagę marki zajmującej się sprawami prawa. Wszystko to w ramach spójnej identyfikacji wizualnej.
Moje wsparcie w ukierunkowaniu strategii komunikacji jest widoczne we wszystkich elementach identyfikacji wizualnej marki Competia.
W budowaniu wizerunku tej marki postawiłem na minimalizm i prostotę, które są wymagane w branży prawniczej. Na tle tego minimalizmu wyróżnia się sygnet, który dodaje charakteru i indywidualności.
Przygotowałem prezentację multimedialną, której grafika jest całkowicie spójna z pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej.
Dzięki temu jakość komunikacji z pewnością się poprawi.
Projekt nowoczesnego stroju triathlonowego, który stworzyłem, jest jednym z elementów identyfikacji wizualnej marki.
Ten strój jest doskonałym sposobem na promowanie marki podczas zawodów i pokazanie jej nowoczesnego i sportowego charakteru.

Zobacz kolejny projekt

Emiter
Marka specjalizuje się w projektowaniu i dostarczaniu elementów do budowy systemów fotowoltaicznych. Projektowanie aplikacji mobilnej oraz funkcjonalnego sklepu internetowego dla marki Emiter było dla mnie wyjątkowym wyzwaniem.
Webeco
Przy projektowaniu strony dla firmy WEBECO, która działa w branży informatycznej, zrealizowałem projekt graficzny strony typu landing page dla nowoczesnej aplikacji dla biznesu. Aplikacja ta oferowana przez WEBECO to nowoczesne rozwiązanie informatyczne dostosowane do potrzeb biznesowych.
Cybernuta
Stworzyłem identyfikację wizualną dla platformy edukacyjnej Cybernuta, która szybko stała się rozpoznawalna w przestrzeni publicznej i w Internecie.
AG Recykling
Marka AG Recykling zajmuje się gospodarką odpadami i ich recyklingiem.
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu jest niezwykłą instytucją turystyczno-kulturalną, która jest jedną z największych atrakcji Śląska. Powstała ono z połączenia Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego "Guido", dotychczasowego Muzeum Górnictwa Węglowego oraz Sztolni Królowa Luiza.
Happy Time Centrum Turystyczno Rekreacyjne
Miałem przyjemność zapewnić stałą opiekę w zakresie projektowania identyfikacji wizualnej dla firmy Happy Time, zajmującej się organizacją obozów dla dzieci i młodzieży, nauką pływania oraz wyjazdami integracyjnymi i wycieczkami.
Mazda
Projektowanie logo dla takiej marki jak Mazda Mirai Motors było wyzwaniem, ponieważ musiało ono odzwierciedlać spójny wizerunek znanej na całym świecie identyfikacji wizualnej japońskiego koncernu.
Mercaton
Projektowałem rozbudowaną i funkcjonalną, responsywną stronę internetową dla marki Mercaton, alternatywnej spółki inwestycyjnej, której misją jest pomnażanie kapitału od Inwestorów poprzez lokowanie go w spółki z branż takich jak: recykling, gaming, FMCG i nowoczesne systemy wspierające przemysł.
Oshesh
Marki Oshesh, specjalizuje się w wypieku pizzy według włoskiej receptury oraz przygotowaniu oryginalnego sushi.
Virtual Pass
Jako projektant graficzny, miałem okazję pracować nad marką Virtual Pass Safety Token, która jest narzędziem do dwupoziomowej autentykacji oferowanym przez polskiego dostawcę rozwiązań IT - Virtual Technologies IT.
Powrót w górę