Projektując logo, stworzyłem bazowy element identyfikacji wizualnej, który stał się fundamentem dla kolejnych realizacji dla Klienta.
Udało mi się zawrzeć w prostym i czystym kształcie całą ideę Pozytywnej Kawki, poprzez połączenie uśmiechu, książek ustawionych na półce oraz filiżanki gorącej kawy w sygnecie.
Key Visual jest motywem wiodącym w identyfikacji wizualnej, który spaja wszystkie projekty, zapewniając spójność wizualną.
Charakterystyczny wzór Key Visual zapada w pamięci odbiorcy, dzięki czemu staje się on znakiem rozpoznawczym dla danej marki czy produktu.
Przy projektowaniu elementów identyfikacji wizualnej, takich jak ulotki, foldery czy kupony, postawiłem na prostotę i przejrzystość komunikacji marketingowej.
Ograniczyłem treści do minimum i zastosowałem czystą i minimalistyczną grafikę, co pozwoliło na podniesienie jakości odbioru tej formy reklamy przez klientów.
W ramach projektu zaprojektowałem spójną z identyfikacją graficzną marki infografikę wraz z hasłami reklamowymi, które mocno eksponują pozytywną energię kawiarni Pozytywna Kawka.
W projekcie zastosowałem odpowiednią kolorystykę i połączyłem wszystkie elementy identyfikacji graficznej marki z motywem opartym na sygnecie, jako fundament. Efektem końcowym było osiągnięcie założonych celów brandingowych.
Ważnym aspektem było podkreślenie prestiżu marki.
Dążyłem do tego poprzez projekty graficzne, które nacechowane były elegancją i luksusem. Równie ważne było jednak realizowanie druków i oznakowania zewnętrznego i wewnętrznego na najwyższym poziomie, co pozwoliło na stworzenie spójnego i profesjonalnego wizerunku kawiarni.
Projekty graficzne, które przygotowałem na potrzeby komunikacji marketingowej w przestrzeni publicznej, zostały zaprojektowane zgodnie z identyfikacją wizualną marki Pozytywna Kawka.
Zwracają one uwagę swoim wyglądem, jednocześnie prezentując prosty i minimalistyczny przekaz marketingowy w eleganckiej oprawie graficznej. Kolorystyka jest utrzymana w spokojnych barwach, które stanowią uzupełnienie dla całej identyfikacji wizualnej marki.
Przy projektowaniu i realizacji oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego firmy, ważne jest aby projekt był efektowny i przemyślany.
Oprócz samej grafiki, ważne jest także zastosowanie odpowiednich rozwiązań technologicznych. Nowoczesne technologie pozwalają na stworzenie oznakowania trwałego, funkcjonalnego, a przy tym estetycznego i atrakcyjnego dla klientów. Dlatego też jestem zawsze skupiony na połączeniu estetyki z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi w swoich projektach.
Jako grafik realizujący projekt identyfikacji wizualnej, często współpracuję z architektami wnętrz, którzy wykorzystują moją pomoc, aby dekoracje były spójne z brandem.
W przypadku marki Pozytywna Kawka współpraca ta miała szeroki zakres i obejmowała wiele aspektów takie jak walory kolorystyczne czy też detale dekoracyjne. Razem analizowaliśmy jakie rozwiązania najlepiej pasują do koncepcji marki i jakie elementy najlepiej ją przedstawiają.

Zobacz kolejny projekt

Fermo
Dla firmy Fermo stworzyłem projekty graficzne, które zostały wykorzystane do druku folderów i kalendarza trójdzielnego.
Asalee
Miałem przyjemność zaprojektować identyfikację wizualną dla nowo wprowadzanej na rynek marki kosmetyków Asalee.
Wideoprawnik
Projektując identyfikację wizualną dla aplikacji Wideoprawnik, postawiłem na nowoczesny i minimalistyczny design. Chciałem, aby aplikacja wyróżniała się na tle konkurencji i przyciągała użytkowników swoją prostotą i funkcjonalnością.
Paka Architekci
Jako projektant odpowiedzialny za stworzenie identyfikacji wizualnej marki Paka Architekci, przeprowadziłem cały proces od podstaw.
Energia na wyciągnięcie ręki
Zaprojektowałem plakaty oraz ulotki zachęcające do skorzystania z usługi. W ramach kampanii zostały także przygotowane reklamy w formie banerów internetowych oraz posty na portalach społecznościowych.
Sieć punktów Lombard Kantor
Zająłem się kompleksowym projektem strony internetowej dla marki Lombard Kantor, specjalizującej się w obsłudze bezpiecznych transakcji walutowych zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm.
IZI Projekt
IZI Projekt z Piekar Śląskich, projektuje i buduje maszyny przemysłowe, urządzenia i konstrukcje dla automatyki przemysłowej.
Okna Kraków
Dla firmy Okna Kraków, która oferuje sprzedaż oraz montaż stolarki okiennej, parapetów, rolet oraz drzwi i bram garażowych, zaprojektowałem logotyp oraz zrealizowałem projekty graficzne podstawowych elementów identyfikacji wizualnej marki.
Showroom Rządkowski
Zrealizowałem projekty graficzne oraz druk elementów identyfikacji wizualnej dla marki Showroom Rządkowski. Marka ta oferuje szeroki wybór wysokiej jakości podłóg, w tym winylowych, drewnianych, PCV oraz wykładzin dywanowych, idealnych zarówno do domu, jak i do biur, instytucji i firm.
Ministerstwo Gadżetów
Realizując projekt sklepu internetowego dla Ministerstwa Gadżetów, miałem na celu stworzenie przyjaznego i prostego w nawigacji miejsca, w którym klienci mogliby łatwo znaleźć nietuzinkowe, pomysłowe prezenty i upominki.
Powrót w górę