Postawiłem na styl, który wyróżniałby się na tle konkurencji. Przy projektowaniu zdecydowałem się skupić na kolorystyce. Dominującą kolorystykę folderu zaczerpnąłem z sygnetu logo marki, aby zachować spójność z pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej.
Aby sygnet nadal był wyraźny na tle treści, wybrałem tylko dwa z trzech kolorów z sygnetu logo. Dzięki temu powstał ciekawy efekt wizualny, który jednocześnie odpowiadał aktualnym trendom, a przez to był nowoczesnym folderu dla marki Fermo.
Dzięki dbałości o czytelne rozmieszczenie treści, eksponowanie kategorii ikonografią oraz ciekawymi fotografiami, stworzyłem przejrzystą całość dla firmy Fermo.
W projektach, które wykonałem, zadbałem także o dodatkowe detale jak projekt lakieru UV wybiórczo, który poprawił jakość druku. Dodatkowo dobrałem odpowiednią gramaturę papieru oraz zastosowałem foliowanie, aby jeszcze bardziej podnieść jakość druku produktów dla Firmy Fermo.

Zobacz kolejny projekt

Heyoga
Jako grafik byłem od początku z marką Heyoga, odpowiadając za cały proces brandingowy.
Showroom Rządkowski
Zrealizowałem projekty graficzne oraz druk elementów identyfikacji wizualnej dla marki Showroom Rządkowski. Marka ta oferuje szeroki wybór wysokiej jakości podłóg, w tym winylowych, drewnianych, PCV oraz wykładzin dywanowych, idealnych zarówno do domu, jak i do biur, instytucji i firm.
Ekobak
Projekt dla marki EKOBAK był dla mnie bardzo interesujący, ponieważ firma ta działa w szeroko pojętym obszarze ochrony środowiska, co jest bliskie moim osobistym wartościom.
Mazda
Projektowanie logo dla takiej marki jak Mazda Mirai Motors było wyzwaniem, ponieważ musiało ono odzwierciedlać spójny wizerunek znanej na całym świecie identyfikacji wizualnej japońskiego koncernu.
Atomed
Od wielu lat współpracuję z Poradnią Wielospecjalistyczną Atomed, której targetem są nie tylko pacjenci wymagający profesjonalnej opieki w chorobie, ale też osoby zdrowe, uprawiające czynnie różnego rodzaju sporty.
KEI
Na zlecenie firmy KEI - Kultura, Edukacja, Informatyka - opracowałam strategię komunikacji wizualnej marki. W jednym spójnym obrazie firmy, musiałam zawrzeć szeroki zakres działalności i stworzyć komunikację wizualną marki jako szeroko rozumianego stowarzyszenia.
Asalee
Miałem przyjemność zaprojektować identyfikację wizualną dla nowo wprowadzanej na rynek marki kosmetyków Asalee.
InterRisk
InterRisk to jedna z największych firm ubezpieczeniowych w Europie, oferująca szeroki wybór polis komunikacyjnych, ubezpieczeń na życie, szkolnych i zawodowych.
Okna Kraków
Dla firmy Okna Kraków, która oferuje sprzedaż oraz montaż stolarki okiennej, parapetów, rolet oraz drzwi i bram garażowych, zaprojektowałem logotyp oraz zrealizowałem projekty graficzne podstawowych elementów identyfikacji wizualnej marki.
Elzab
Marka Elzab jest szeroko znana na całym świecie jako producent urządzeń fiskalnych, drukarek i wag elektronicznych. Moja współpraca z tą marką polegała na odświeżeniu jej logo oraz opracowaniu nowej identyfikacji wizualnej oraz projektowaniu materiałów reklamowych.
Powrót w górę