Wielkie rzeczy wymagają czasu!
Najpierw wykonałem szereg analiz, aby zbadać zachowania i potrzeby odbiorców. Dzięki temu moja nowa identyfikacja wizualna była jeszcze skuteczniejsza w osiąganiu celów marketingowych.
Prototypowanie rozwiązań to jedno z moich zadań.
Kiedy zaprezentowałem koncepcje logo wraz z opisem ich znaczenia oraz pomysł stworzenia spójnego i przemyślanego Key Visuala i identyfikacji wizualnej, w której integralną częścią było logo, firma Data Courage zdecydowała się podjąć ze mną długoterminową, stałą współpracę.
Koncepcja logo - od pomysłu do realizacji.
W założeniach logo miało ono podkreślać nowoczesny charakter firmy i mieć jasny i prosty przekaz, zrozumiały bez względu na narodowość odbiorcy. Stworzyłem sygnet oparty na bazie sześciokąta foremnego, nawiązujący do pnących się słupków (zysków). Jednocześnie forma logo nawiązywała do architektury wielkich światowych metropolii, w których firma Data Courage działa od wielu lat.
Stworzyłem nowe oblicze marki.
Rozpoczynając od projektu logo opracowałem spójny, minimalistyczny Key Visual o nowoczesnym designie, którego celem jest budowanie pozytywnego, a zarazem profesjonalnego wrażenia. Postawiłem na ponadczasowe trendy, które mimo upływu lat nie będą wymagały radykalnych zmian.
Przywiązanie do szczegółów jest bardzo ważne w projektowaniu graficznym.
Detale w identyfikacji wizualnej są równie ważne, co ogólny Key Visual, ponieważ pozwalają wyróżnić klienta, sprawiają, że jest on bliższy swojemu targetowi i otwarty na pozyskiwanie nowych odbiorców. Dlatego zadbałem o wszystkie dodatki, bez których współczesny biznes nie jest w stanie poprawnie komunikować się z odbiorcą.
Chciałem zadbać o odpowiedni poziom komunikacji marki z odbiorcą.
Najważniejszą rolę odgrywał szybki i łatwy dostęp do danych. Dlatego zaprojektowałem płaszczyznę wizualną, która była adekwatnie komunikatywna, a jednocześnie wyróżniała firmę na tle innych marek.
Przy tworzeniu identyfikacji wizualnej dla firmy Data Courage stworzyłem system layoutów komunikacyjnych, które są pełne życia i dynamicznie ewoluują w zależności od zmieniających się potrzeb.
Dzięki temu marka jest w stanie dostosować swoje komunikaty do różnych sytuacji i odbiorców.
Efektywne promowanie marki poprzez skuteczną komunikację.
Zapewnienie spójności wszystkich projektów marketingowych to klucz do skutecznej komunikacji marki. Dzięki temu materiały drukowane stają się jeszcze bardziej efektywne w promowaniu firmy.

Zobacz kolejny projekt

Cybernuta
Stworzyłem identyfikację wizualną dla platformy edukacyjnej Cybernuta, która szybko stała się rozpoznawalna w przestrzeni publicznej i w Internecie.
Virtual Pass
Jako projektant graficzny, miałem okazję pracować nad marką Virtual Pass Safety Token, która jest narzędziem do dwupoziomowej autentykacji oferowanym przez polskiego dostawcę rozwiązań IT - Virtual Technologies IT.
Elzab
Marka Elzab jest szeroko znana na całym świecie jako producent urządzeń fiskalnych, drukarek i wag elektronicznych. Moja współpraca z tą marką polegała na odświeżeniu jej logo oraz opracowaniu nowej identyfikacji wizualnej oraz projektowaniu materiałów reklamowych.
Asalee
Miałem przyjemność zaprojektować identyfikację wizualną dla nowo wprowadzanej na rynek marki kosmetyków Asalee.
GT Auto Motors
Dla Klienta wykonałem szereg projektów, w tym reklamę wielkoformatową, banery reklamowe, oznakowanie floty oraz wizytówki i ulotki.
Competia Kancelaria Prawna
Od początku istnienia marki Competia współpracuję z tą nowoczesną kancelarią prawną, świadczącą kompleksowe usługi prawne zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców.
R11 Automation
Firma R11 Automation to specjaliści w zakresie instalacji elektrycznych oraz programowaniu sterowników PLC, działający nie tylko w Polsce, ale i za granicą.
Sieć punktów Lombard Kantor
Zająłem się kompleksowym projektem strony internetowej dla marki Lombard Kantor, specjalizującej się w obsłudze bezpiecznych transakcji walutowych zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm.
Chirurgia Plastyczna Dr Szychta
Jako grafik, miałem przyjemność współpracować z marką Chirurgia Plastyczna dr Szychta, która działa zarówno w Polsce jak i Stanach Zjednoczonych.
Paka Architekci
Jako projektant odpowiedzialny za stworzenie identyfikacji wizualnej marki Paka Architekci, przeprowadziłem cały proces od podstaw.
Powrót w górę