Zdecydowałem się na stworzenie eleganckiego, minimalistycznego stylu .
Kolorystyka czerni, bieli i odcieni szarości nadaje designowi powagę i prestiż. Przenikanie szarości w identyfikacji wizualnej jest związane z barwą metalu, który jest produktem tej marki. W projektach poszczególnych elementów identyfikacji wizualnej postawiłem na minimalizm i geometrię, aby stworzyć spójny i nowoczesny wygląd.
Geometria w projektowaniu logo.
Wszystkie litery w logo zostały stworzone z geometrycznych figur, co nadaje im unikalny i oryginalny wygląd, a także nawiązuje do produktów oferowanych przez tę firmę.
Opracowałem brandbook marki Extral na potrzeby rozwoju strategii marketingowych firmy..
Moim zadaniem było opracowanie wytycznych księgi znaku, dzięki którym prężnie działający w firmie dział marketingu będzie mógł samodzielnie tworzyć mniejsze formy graficzne. Brandbook stanowi podręcznik dla specjalistów marketingu zatrudnionych w firmie.
Komunikacja marki w transporcie.
Nie tylko flota marki, ale również środki transportu, takie jak kontenery przewożone koleją czy transportem wodnym, stały się nośnikami identyfikacji wizualnej. Dla marki Extral Aluminium zwizualizowałem minimalistyczne oznakowanie zewnętrznych nośników reklamy.

Zobacz kolejny projekt

Atomed
Od wielu lat współpracuję z Poradnią Wielospecjalistyczną Atomed, której targetem są nie tylko pacjenci wymagający profesjonalnej opieki w chorobie, ale też osoby zdrowe, uprawiające czynnie różnego rodzaju sporty.
Grupa Budowlana Ferryman
Miałem przyjemność przygotować projekty graficzne folderów, broszur oraz ulotek dla firmy Budowlanej Ferryman, zajmującej się nowoczesnym budownictwem mieszkaniowym i nie tylko.
Virtual Pass
Jako projektant graficzny, miałem okazję pracować nad marką Virtual Pass Safety Token, która jest narzędziem do dwupoziomowej autentykacji oferowanym przez polskiego dostawcę rozwiązań IT - Virtual Technologies IT.
Aviva
Marka Aviva to uznana na świecie grupa ubezpieczeniowa notowana na giełdzie, która cieszy się dużą popularnością w Polsce.
Elzab
Marka Elzab jest szeroko znana na całym świecie jako producent urządzeń fiskalnych, drukarek i wag elektronicznych. Moja współpraca z tą marką polegała na odświeżeniu jej logo oraz opracowaniu nowej identyfikacji wizualnej oraz projektowaniu materiałów reklamowych.
Data Courage
Moje zadanie polegało na kompleksowym stworzeniu Key Visuala i projektu identyfikacji wizualnej dla marki Data Courage należącej do grupy Jet Global - lidera branży IT, oferującego najnowsze rozwiązania z szerokiego zakresu analiz biznesowych i raportowania i działającej na terenie ponad 30 krajów świata.
Heyoga
Jako grafik byłem od początku z marką Heyoga, odpowiadając za cały proces brandingowy.
Altera Porta
Współpraca z marką Altera Porta pozwoliła mi brać udział w tworzeniu nowej marki działającej w branży deweloperskiej od samego początku.
KEI
Na zlecenie firmy KEI - Kultura, Edukacja, Informatyka - opracowałam strategię komunikacji wizualnej marki. W jednym spójnym obrazie firmy, musiałam zawrzeć szeroki zakres działalności i stworzyć komunikację wizualną marki jako szeroko rozumianego stowarzyszenia.
Wideoprawnik
Projektując identyfikację wizualną dla aplikacji Wideoprawnik, postawiłem na nowoczesny i minimalistyczny design. Chciałem, aby aplikacja wyróżniała się na tle konkurencji i przyciągała użytkowników swoją prostotą i funkcjonalnością.
Powrót w górę