Stworzyłem nowoczesną identyfikację wizualną dla dewelopera, która skupia się na doskonałej jakości fotografii, wizualizacjach 3D i nowoczesnej kolorystyce.
Te elementy stanowią podstawę komunikacji marketingowej i pozwalają przekazać profesjonalny i atrakcyjny obraz firmy.
Po akceptacji projektów przez klienta, przygotowałem wszystkie pliki do druku.
W ramach moich obowiązków zaprojektowałem również elementy uszlachetniające druk, w tym lakier UV. Dla każdego z projektów dobrałem odpowiednie opcje druku, zwracając szczególną uwagę na właściwą gramaturę papieru. Dzięki temu materiały promocyjne zostały wydrukowane z największą starannością i zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Zobacz kolejny projekt

Ministerstwo Gadżetów
Realizując projekt sklepu internetowego dla Ministerstwa Gadżetów, miałem na celu stworzenie przyjaznego i prostego w nawigacji miejsca, w którym klienci mogliby łatwo znaleźć nietuzinkowe, pomysłowe prezenty i upominki.
Energia na wyciągnięcie ręki
Zaprojektowałem plakaty oraz ulotki zachęcające do skorzystania z usługi. W ramach kampanii zostały także przygotowane reklamy w formie banerów internetowych oraz posty na portalach społecznościowych.
TUZ Ubezpieczenia
Moim zadaniem było stworzenie przejrzystego i czytelnego projektu graficznego, który zaprezentowałby ofertę ubezpieczeniową w sposób atrakcyjny dla odbiorców.
InterRisk
InterRisk to jedna z największych firm ubezpieczeniowych w Europie, oferująca szeroki wybór polis komunikacyjnych, ubezpieczeń na życie, szkolnych i zawodowych.
Asalee
Miałem przyjemność zaprojektować identyfikację wizualną dla nowo wprowadzanej na rynek marki kosmetyków Asalee.
Jet Reports
Dla marki Jet Reports (Jet Global), działającej w sektorze raportowania i analiz biznesowych, wykonałem pełny employer branding.
Happy Time Centrum Turystyczno Rekreacyjne
Miałem przyjemność zapewnić stałą opiekę w zakresie projektowania identyfikacji wizualnej dla firmy Happy Time, zajmującej się organizacją obozów dla dzieci i młodzieży, nauką pływania oraz wyjazdami integracyjnymi i wycieczkami.
Wideoprawnik
Projektując identyfikację wizualną dla aplikacji Wideoprawnik, postawiłem na nowoczesny i minimalistyczny design. Chciałem, aby aplikacja wyróżniała się na tle konkurencji i przyciągała użytkowników swoją prostotą i funkcjonalnością.
Propoint
W ramach realizacji dla firmy Propoint, zajmującej się robotyką i automatyką przemysłową, miałem okazję przygotować elementy identyfikacji wizualnej marki.
Angolo Italiano
Zajmując się projektowaniem graficznym, miałem przyjemność pracować nad stworzeniem wizerunku marki Angolo Italiano.
Powrót w górę