Maksimum informacji w ulotce A4.
Format A4 pozwala na umieszczenie maksimum informacji w ulotce dwustronnej. W tej realizacji doskonale pokazałem, jak dużo treści można umieścić w tej przestrzeni.
Przejrzysty i czytelny projekt graficzny.
Projekt graficzny musi być przejrzysty i czytelny, zwłaszcza jeśli zajmuje on mniejszą powierzchnię reklamową, ale zawiera dużo tekstu. W takiej sytuacji, najlepszym rozwiązaniem jest zastosowanie tabel, kolumn, kolorów oraz ikonografii, które ułatwiają odczytanie informacji. W tej realizacji udało mi się stworzyć przejrzysty i czytelny projekt graficzny, korzystając z brandowych kolorów marki.
Białe tło jako sposób na przejrzystość projektu graficznego.
Białe tło jest doskonałym rozwiązaniem, jeśli chodzi o projekt graficzny ulotki z dużą ilością tekstu na małej powierzchni. Kolor ten nadaje wizualnej czystości nawet przy pozornym chaosie informacyjnym, dzięki czemu ulotka staje się przejrzysta i łatwa w odbiorze.
Skuteczne projektowanie kart produktowych z wykorzystaniem ikonografii.
Projektując karty produktowe lub ofertowe, zawsze pamiętam o eksponowaniu ważnych haseł oraz punktowaniu istotnych informacji za pomocą ikonografii, która ułatwia odbiorcy znalezienie najważniejszych treści. Dzięki zastosowaniu jedynie brandowych kolorów zapisanych w Księdze Identyfikacji Wizualnej, marka jest natychmiast rozpoznawalna.

Zobacz kolejny projekt

Altera Porta
Współpraca z marką Altera Porta pozwoliła mi brać udział w tworzeniu nowej marki działającej w branży deweloperskiej od samego początku.
Cruz Verde
Dla hiszpańskiej kliniki weterynaryjnej Cruz Verde z Madrytu zaprojektowałem pełną identyfikację wizualną oraz responsywną stronę internetową.
Extral Aluminium
Firma jest nowoczesną prasownią profili aluminiowych z wieloletnim doświadczeniem i od 2008 roku produkuje profile aluminiowe i komponenty, które dostarcza swoim klientom na rynek europejski.
Pozytywna Kawka
Miałem przyjemność pracować nad projektem identyfikacji wizualnej dla kawiarni Pozytywna Kawka.
KEI
Na zlecenie firmy KEI - Kultura, Edukacja, Informatyka - opracowałam strategię komunikacji wizualnej marki. W jednym spójnym obrazie firmy, musiałam zawrzeć szeroki zakres działalności i stworzyć komunikację wizualną marki jako szeroko rozumianego stowarzyszenia.
Oshesh
Marki Oshesh, specjalizuje się w wypieku pizzy według włoskiej receptury oraz przygotowaniu oryginalnego sushi.
Grupa Budowlana Ferryman
Miałem przyjemność przygotować projekty graficzne folderów, broszur oraz ulotek dla firmy Budowlanej Ferryman, zajmującej się nowoczesnym budownictwem mieszkaniowym i nie tylko.
Ekobak
Projekt dla marki EKOBAK był dla mnie bardzo interesujący, ponieważ firma ta działa w szeroko pojętym obszarze ochrony środowiska, co jest bliskie moim osobistym wartościom.
Propoint
W ramach realizacji dla firmy Propoint, zajmującej się robotyką i automatyką przemysłową, miałem okazję przygotować elementy identyfikacji wizualnej marki.
Data Courage
Moje zadanie polegało na kompleksowym stworzeniu Key Visuala i projektu identyfikacji wizualnej dla marki Data Courage należącej do grupy Jet Global - lidera branży IT, oferującego najnowsze rozwiązania z szerokiego zakresu analiz biznesowych i raportowania i działającej na terenie ponad 30 krajów świata.
Powrót w górę