Wyrażanie wyjątkowości marki.
Employer branding musi celnie trafiać do odbiorców Klienta. Dlatego w procesie projektowania graficznego musiałem odszukać właściwego klucza dla targetu marki Jet Reports.
Przez precyzyjną analizę wizerunkową i badanie oczekiwań targetu, stworzyłem koncepcję kompleksowej identyfikacji wizualnej, która ukazuje wyjątkowość marki i jednocześnie przyciąga wzrok.
Miałem za zadanie stworzyć koncepcję kompleksowej identyfikacji wizualnej marki Jet Reports, która ukazywałaby jej wyjątkowość i przyciągała uwagę odbiorców.
Proces projektowania graficznego rozpocząłem od precyzyjnej analizy wizerunku marki oraz badania oczekiwań jej targetu. Dzięki temu udało mi się znaleźć właściwego klucza do przekazu employer branding, który celnie trafił do odbiorców Klienta.
Zaprojektowałem spójny wizerunek marki Jet Global/Jet Reports, który jest kluczem do jej szerokiej rozpoznawalności na rynku.
Wiedząc, że każda marka może być wyjątkowa, przed przystąpieniem do opracowywania koncepcji przeprowadziłem precyzyjną analizę rynku. Z przygotowanych przeze mnie propozycji zawierających historię marki ilustrowaną za pomocą infografik, Klient wybrał najodpowiedniejszy pomysł i przystąpiłem do realizacji pełnej identyfikacji wizualnej.

Zobacz kolejny projekt

Powrót w górę