Postawiłem na prosty i minimalistyczny rebranding marki.
Wiedziałem, że wymaga to wielopoziomowej analizy wizerunkowej, dlatego dokładnie przeanalizowałem potrzeby i oczekiwania klienta. W rezultacie stworzyłem projekt, w którym subtelne linie graficzne stanowią element identyfikacji marki, a jednocześnie nie zaburzają harmonii całego projektu, pozostawiając go przejrzystym i prostym.
Przygotowałem kompleksowy rebranding marki, który ma na celu budowanie pozytywnego wizerunku rozpoznawalnego w branży.
Wszystkie elementy projektu są spójne koncepcyjnie i przyjęły minimalistyczną formę. Dokładnie przemyślałem każdy detal w ramach rebrandingu, by zapewnić przejrzystość i skuteczność identyfikacji wizualnej marki.
Przygotowując Key Visual dla firmy Revofund, obrałem symbolikę gór, które każdy przedsiębiorca musi pokonać przed osiągnięciem sukcesu.
Pattern, który stworzyłem, przypomina poziomice na mapie i ma na celu przypomnieć o tym, że wsparcie mojego Klienta jest niezbędne dla osiągnięcia celu. Dzięki swoim umiejętnościom projektowania i doświadczeniu, udało mi się stworzyć Key Visual, który został pozytywnie odebrany przez klienta i spełnił jego oczekiwania.
Zadbałem o każdy detal identyfikacji marki, aby budować jej pozytywny wizerunek rozpoznawalny w branży.
Wszystkie zaprojektowane elementy tworzą spójną koncepcję. Detale zostały zaprojektowane w minimalistycznym stylu, a przejrzysty projekt rebrandingu został przygotowany dla każdego elementu identyfikacji wizualnej. Wierzę, że ten rebranding będzie początkiem sukcesu marki na rynku.
Skupiłem się na zachowaniu harmonii graficznej.
Indywidualna ikonografia w połączeniu z prostą typografią i linearnym Key Visualem, na kolorystycznie mocnym tle, może dać niespotykany efekt w odbiorze marketingowym.

Zobacz kolejny projekt

Asalee
Miałem przyjemność zaprojektować identyfikację wizualną dla nowo wprowadzanej na rynek marki kosmetyków Asalee.
Data Courage
Moje zadanie polegało na kompleksowym stworzeniu Key Visuala i projektu identyfikacji wizualnej dla marki Data Courage należącej do grupy Jet Global - lidera branży IT, oferującego najnowsze rozwiązania z szerokiego zakresu analiz biznesowych i raportowania i działającej na terenie ponad 30 krajów świata.
Grupa Budowlana Ferryman
Miałem przyjemność przygotować projekty graficzne folderów, broszur oraz ulotek dla firmy Budowlanej Ferryman, zajmującej się nowoczesnym budownictwem mieszkaniowym i nie tylko.
R11 Automation
Firma R11 Automation to specjaliści w zakresie instalacji elektrycznych oraz programowaniu sterowników PLC, działający nie tylko w Polsce, ale i za granicą.
Pozytywna Kawka
Miałem przyjemność pracować nad projektem identyfikacji wizualnej dla kawiarni Pozytywna Kawka.
InterRisk
InterRisk to jedna z największych firm ubezpieczeniowych w Europie, oferująca szeroki wybór polis komunikacyjnych, ubezpieczeń na życie, szkolnych i zawodowych.
TUZ Ubezpieczenia
Moim zadaniem było stworzenie przejrzystego i czytelnego projektu graficznego, który zaprezentowałby ofertę ubezpieczeniową w sposób atrakcyjny dla odbiorców.
Extral Aluminium
Firma jest nowoczesną prasownią profili aluminiowych z wieloletnim doświadczeniem i od 2008 roku produkuje profile aluminiowe i komponenty, które dostarcza swoim klientom na rynek europejski.
KEI
Na zlecenie firmy KEI - Kultura, Edukacja, Informatyka - opracowałam strategię komunikacji wizualnej marki. W jednym spójnym obrazie firmy, musiałam zawrzeć szeroki zakres działalności i stworzyć komunikację wizualną marki jako szeroko rozumianego stowarzyszenia.
GT Auto Motors
Dla Klienta wykonałem szereg projektów, w tym reklamę wielkoformatową, banery reklamowe, oznakowanie floty oraz wizytówki i ulotki.
Powrót w górę